Infolinia
Infolinia
zamówienia, pomoc, porady
(tylko dla tel. stacjonarnych)
(91) 439-18-99
(dla tel. stacjonarnych i kom.)
(dla tel. stacjonarnych i kom.)

Pon-Niedz 9.oo-21.oo

Koszty wysyłki
Cennik DHL
Przelew - 14 PLN
Pobranie - 14 PLN
PayU.pl - 14 PLN
Cennik Poczta
Przelew - 12 PLN
Pobranie - 12 PLN
PayU.pl - 12 PLN

MANDER Michał Andrys

NIP: 852-252-72-88
Nr konta: 95 1140 2017
0000 4402 0872 1567

71-220 Szczecin
ul.Koralowa 5

tel./fax +48 91 439 18 99
tel. +48 606 22 00 39

biuro@zdrowoisportowo.pl

banner strony banner strony banner strony
Dołącz do klubu Calivita
Robiąc zakupy u nas zyskujesz:
  • Darmową konsultację pod numerem infolinii 801-011-876, kom. 606-220-039
  • Poprawę stanu zdrowia
  • Kompletny katalog produktów z dokładnym opisem wszystkich produktów
  • Kartę członkowską klubu CaliVita oraz prenumeratę gazetki CaliNews
  • Produkty wysyłane bezpośrednio od producenta bez żadnej dodatkowej marży
  • Najtańszą wysyłkę kurierem ze wszystkich sklepów CaliVita
Dołącz do klubu Calivita Dołącz do klubu Calivita Dołącz do klubu Calivita
Dla sportowców

Dieta przed zawodami sportowymi

Dieta przed zawodami

Do głównych czynników powodujących zmęczenie w czasie długotrwałego wysiłku jest niedobór glikogenu, oraz niski poziom glukozy. Ważne jest więc utrzymanie optymalnego poziomu glikogenu zarówno przed, po jak i w czasie wysiłku.

Wskazówki żywieniowe przed długotrwałymi treningami oraz przed zawodami:

  • Jak wcześniej wspomniałem zapotrzebowanie na węglowodany wynosi od 50-60%. Na tydzień przed zawodami należy zwiększyć podaż dostarczanych węglowodanów do 70-75%. W tym samym czasie należy zmniejszać objętość treningu, bez obniżania jego intensywności.
  • Przez 3 dni poprzedzające zawody należy dostarczać dla organizmu około 600 g węglowodanów.
  • Należy pić w dużej ilości płyny w okresie poprzedzającym zawody, aby zapewnić odpowiednie nawodnienie organizmu przed zawodami.
  • Należy unikać pokarmów bogatych w błonnik, który zamiast dać nam super wynik sportowy, oczyszcza nam organizm i wpływa na zwiększone wypróżnianie, a proces ten wymaga również wysiłku od Twojego organizmu.
  • Na 2-4 godzinny przed zawodami należy spożyć posiłek bogaty w węglowodany, aby zapewnić odpowiedni poziom glikogenu w wątrobie.
  • Przed zawodami długotrwającymi, bądź przed ciężkim okresem przygotowawczym do nich należy spożywać pokarmy półpłynne lub stałe, takie jak np. batony energetyczne.
  • W okresie przedstartowym należy ograniczyć spożycie tłuszczów i białek.
Przed startem zastosuj:
  • OxyMax - >> czytaj więcej. <<Jak dobrze wiemy każda komórka do pracy na najwyższym poziomie potrzebuje odpowiedniej ilości tlenu. Tlen zawarty w Oxymax wspomoże pracę Twojego organizmu na najwyższych obrotach. Jest to produkt naturalny i dozwolony.
  • Energy & Memory >> czytaj więcej << Znacznie zwiększa koncentracje przedstartową, przez co podnosi wydajność organizmu. Stosuj tydzień przed zawodami 2x2 tabletki po posiłku.
Infolinia
Infolinia
zamówienia, pomoc, porady
801-011-876
(tylko dla tel. stacjonarnych)
(91) 439-18-99
(dla tel. stacjonarnych i kom.)
kom. 606-220-039
(dla tel. stacjonarnych i kom.)

Pon-Niedz 9.oo-21.oo

Koszty wysyłki
Cennik DHL
Przelew - 14 PLN
Pobranie - 14 PLN
PayU.pl - 14 PLN
Cennik Poczta
Przelew - 12 PLN
Pobranie - 12 PLN
PayU.pl - 12 PLN

MANDER Michał Andrys

NIP: 852-252-72-88
Nr konta: 95 1140 2017
0000 4402 0872 1567

71-220 Szczecin
ul.Koralowa 5

tel./fax +48 91 439 18 99
tel. +48 606 22 00 39

biuro@zdrowoisportowo.pl